Unstoppable

God morgon alla :) Alvin väckte mig klockan 07.00 i morse. Blev sådär glad, hade gärna sovit längre. Ska ta och vila mig en stund sen, annars kommer jag aldrig orka storstäda här hemma.
Har iaf fått i oss lite frukost nu. Alvin sitter och tittar på Cartoon Network just nu och jag sitter här, framför datan.

Köpte en massa saker till Alvin på Liseberg, bla det man "måste" köpa när man är på Liseberg, godisnapp (köpte en till mig med) och en Ballong, sen köpte jag en T-shirt med Kaninen på, kanin öron och lite annat smått och gott. Gjorde det medans dom andra åkte Lisebergbanan. Och fasiken vad glad Alvin blev :) T-shirten har han på sig nu. Han frågade mig förut om vi kunde åka till Liseberg idag igen, hahaha. Tänk att vara så liten och fortfarande tycka att Liseberg är så kul och häftigt.

Ne nu ska jag ta och ringa ett par samtal, sedan försöka vila en stund och hoppas det funkar.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0