what is, is!

Sådär ja, nu var det nästan färdig städat, bara toan kvar att ta. Och den tar jag antingen sen eller imorgon.
Känns ju sådär kul att man precis har städat och Alvin kommer hem med chips och sätter sig och äter :/ Hahaha. Så typiskt va. Men det är ju trotts allt lördag, men tur är väl att han mest sitter och äter vindruvorna jag tog fram.
Pratade precis med Alvins pappa med. Och tro det eller ej, hade ett vettigt samtal med honom. Alvin pratade med honom också. Bestämde att han skulle komma hit nästa söndag. Och Alvin ville det med. Så, så blir det.

Usch vad illa jag mår nu :S Tror det är lukten av chipsen som gör det, bara tanken på chipsen får mig att må illa! Fy fasiken asså. Blääää. Har lust att lägga mig och sova just nu så jag slipper må illa. Men det kan jag icke. Men skönt hade de vart. Men får väl bara sluta tänka på att jag mår illa så kanske det går över. :P

Vila lite nu och kolla på en film om en stund kanske, har ju fortfarande inte kollat på Insidious.

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0