You're living in a fantasy world!

Vilken underbar dag :) Alvin är hemma, min mor har kommit hem från min morfar igen och vädret är toppen :)
Jag mår inte illa, jag mår faktiskt rätt bra. Ja verkar som om allt går åt rätt håll och det känns awesome! :D

Idag har jag faktiskt inte gjort något speciellt alls, men jag diska och städa lite igårkväll, så att jag kunde ta det lugnt idag. Ska snart ta och göra mig ordning för att gå hem till mina föräldrar på middag. Och jag är verkliiiigen hungrig så det ska bli gott!
Söndag idag med, inte för att det spelar någon roll, alla har ju semester nu, så varje dag är som en lördag :P haha. Men på tisdag ska jag till BM igen :) Ska bli kul, tror jag kommer få en tid till RUL då :) Så jäkla kul. Tycker tiden går så snabbt.

Nu ska jag ringa ett samtal och sedan göra mig i ordning. See yah :)



You're living in a fantasy world and some day soon reality will bite you in the ass, and I look forward to it ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0