<3

Kunde som sagt va inte somna efter det där telefonsamtalet, men vad fasiken gör det?! Ingenting!

Min älskade, älskade underbar Frida och hennes underbara Mattias har fått en liten bebis pojke inatt och jag är SÅ lycklig för eran skull :) Och jag längtar efter att få träffa den lille! Började gråta när hon ringde, lät som om hon var i chock: "Malin, jag har blivit mamma." men jag vet exakt hur det känns, ingenting går att jämnföra med den underbara känslan. Visste det direkt när jag hörde telefonen ringa, och mitt hjärta slog som fasiken... Det här är så sjuuuukt roligt och så underbart så det är inte sant!

Grattis till er! Jag älskar er allihopa <3

Och jag sa ju att det var en liten pojke ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0