Beautiful

Har fått gjort lite idag iaf, men har ju vart fint väder, fram tills regnet kom, så man har ju inte velat vara inne hela dagen. Får ta och städa riktigt ordentligt imorgon istället, ta lite mer idag men resten imorgon. Så är det fint till helgen :)
Jag hoppas att Frida inte stannar så länge på BB, vill ju sniffa bebis ;) haha. Jag hoppas hon kommer hem på lördag iaf, så ska jag stanna hos henne i 2 dagar och hjälpa till lite, så hon får lite avlastning. Vet hur tufft det är att vara ensam så. Det kan vara väldigt skönt med lite hjälpa då, så hon kan tex gå och ta en dusch i lugn och ro utan att behöva tänka på något eller om hon vill vila osv.
Men jag hoppas verkligen hon kommer hem till helgen, har precis fått reda på att jag ska få praktisera hela nästa vecka, så en vecka praktik, 3 veckors semester, sen jobb :)

Funderar på om man skulle dra med sig Alvin och Niño 1 vecka eller så till Årjäng och Sommarvik :) Det vore ju inte helt fel, min morfar bor ju i Årjäng med gångavstånd till Sommarvik, där är det lyx! Stor fin sjö, minigolfbana, tennisbana, swimingpooler och massa massa annat. Var alltid där på sommrarna när jag var liten, men då var det inte riktigt sån lyx :P Men vi får se vad som händer.

Var och handlade idag, så nu ska jag och Alvin mysa lite med jordgubbar, kex, appelsinjuice mm. Mums! :)
Btw, hittade äntligen isbitspåsar :) Det blir mycket goare isbitar i dom :D

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0