Born Again

Hemma nu igen :) Ligger och myser med Alvin i sängen och kollar på cartoon network. Men snart ska min lilla gullunge lägga sig i sängen och sova. Då ska jag passa på att kolla lite på tv och käka lite, inte kunnat käka något på hela dagen idag igen :/ bara mått illa. Men det blir iaf bättre och bättre.

Efter det ska jag ta och färga håret :D Hoppas på det bästa, köpte 3 st för säkerhetsskull :P Passade även på att gå in på Kicks och köpa lite nytt smink :) Härligt med nytt!

Förövrigt har jag beslutsångest inför imorgon. Athra och Daniel ville att vi skulle vara här, får se om det går. Skulle åkt till Frida egentligen men min far jobbar hela midsommar, och inte så lätt att ta bussen dit med en 5 åring och en hund :P haha. Men vi får se. Tråkiga är ju bara att jag blir trött så tidigt och känner jag Daniel rätt så kommer han sitta och tjöta tills 7 på morgonen ;) haha. 

Men men, nu blir det att natta Alvin sen käka och hoppas det går något bra på tv :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0