Can't sleep

Jag är törstig, så jag dricker, blir kissenödig efter 5 min och är fortfarande törstig. Dricker, kissar, dricker, kissar, ah ni fattar. Jag är trött men kan inte somna, ligger inte bekvämt, var på väg att somna förut men då ringer mobilen. Irriterad man kan bli ibland... Jag känner mig som en vandrande idiotmagnet. Bara låt mig vara tack!
Och sen börja jag tänka alldeles för skumma tankar, så då var det bara att ge upp med att försöka sova, så har suttit vid youtube och kollat på sorgliga klipp, gråtit som jag vet inte vad. Och nu är jag där jag börja igen, törstig! Får gå och ta ett glas vatten och sedan kissa och sedan försöka sova igen. Är ju hur trött som helst nu så borde ju kunna somna. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0