Good morning :)

En annan har vart vaken sen klockan 1 inatt. Kunde fan inte somna om, och jag som ska in till stan om några timmar... Undra hur fan det ska gå :S Känns redan som om jag skulle kunna somna när som helst. Usch och fy! Hatar verkligen att vakna upp och vara kissenödig mitt i natten, så fort jag gått på toa så kan jag inte somna om, och hålla mig klarar jag inte av, kan inte somna då heller. Jag hade lätt kunnat lägga mig ner och somna nu! Ögonlocken känns extremt tunga :/ Men men. Bara till att piggna till antar jag, eller försöka iaf.

Ska fixa ordning mig lite nu, sen lämna Alvin på dagis, hem käka frukost (hoppas verkligen jag klarar av att äta), ta mina mediciner. Bussen går klockan 9.00 mot stan så bäst att sätta fart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0