Good morning

Vad va de jag sa... Vaknade trött och fräsch :P hahaha. Hade gärna sovit en stund till måste jag ju säga. Förstår inte Alvin, när han är ledig från dagis, ja då vaknar han jätte tidigt men när han ska till dagis då får man väcka honom och det är knappt så det går. Hmm, skumt de där. Men nu kollar han på cartoon network, Niño har fått mat och vart ute och jag ligger och mår illa i sängen :/

Funderar på om det verkligen är en sån smart idé att folk kommer hit ikväll... Vet inte hur länge jag orkar vara vaken eller hur jag kommer att må, har ju en tendens till att må illa just nu :P Så det hade vart skönt om man bara kunde gå hem när man känner för det och lägga sig. Och jag har ju ingen lust med att dra hit folk och sedan skicka hem dom igen vid tolv, det känns ju bara tyket. Ne får ta och prata med Athra, det kommer inte gå. Så får vi se vart vi ska vara.

Btw, längtar tills på måndag, då blir det stan, shopping och pierca sig :) Nice!

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0