Good night

Fy fasiken vad trött jag är nu. Tog precis en lång, varm dusch och det var precis vad jag behövde. Känner mig helt avslappnad nu :) Önskar att det vore söndag nu, det hade inneburit att det skulle vart måndag imorgon.
Längtar så oerhört mycket tills nästa vecka! Måndagen blir det som sagt stan med Athra, shopping och piercing blir det då. Och på tisdag... Åååh vad jag längtar tills på tisdag! Det är så spännande samtidigt som man är lite nervös. Man vill ju att allt ska vara bra. Ska vara där klockan 15.00. Tycker tiden går för sakta just nu. Men men.

Imorgon vet jag inte vad som händer... Jävlar vad sugen jag blev på apelsinjucie nu :S Det måste jag köpa imorgon! Så nu vet jag det, imorgon ska jag åka och handla :P Hahaha. Annars vet jag inte riktigt.

Ohjustdeja, om allt går som det ska på tisdag så funderar jag på att skriva och berätta allt här på bloggen. Tycker inte alls om den här känslan att du går runt och snackar skit om mig om hur jag tvingar dig eller hittar på eller vad fan det nu än är du säger till människor. Jag tycker inte om att bli kallad lögnare heller, för det är jag inte. Och jag kommer inte hitta på eller ljuga, allt jag kommer skriva har jag bevis på.
Vet dock inte hur jag känner inför att lägga ut allt så på nätet (när jag säger lägga ut menar jag bilder på msn historik, facebook meddelande och eventuellt citat ur sms), känns rätt tyket. Men hey, what gose around, comes around. Du har ju knappast varit schysst mot mig så varför skulle jag vara det mot dig? Makes no sense!
Och du tänker ju knappast säga sanningen, det är du för feg för har jag märkt!

Men vi får se hur det blir. Nu ska jag sova iaf :)
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0