Home sweet home

ÄNTLIGEN är jag hemma! Och fy fasiken vad skönt det är! Blev en heldag på stan idag med Atte och Linda, shopping, mat och fika :) Riktigt mysigt men mina fötter har fått ta mycket stryk idag. Förbannade högklackade skor ;) Hahaha.

Hittade en massa fint, blev två nya linnen, två par shorts, en tröja och en super söt genomskinlig blommig blus. Och lite smått och gott till Alvin. Dock tyckte jag inte att det fanns speciellt mycket snyggt, bara tråkiga kläder överallt typ :/
Piercade mig även i överläppen, vänster sida :) Lite komiskt att det var klart redan innan jag fattade något, kände absolut ingenting, utan märkte först att hon tryckt igenom nålen när hon satte i smycket :P
Det är farligt att pierca sig, det ger bara mersmak, så det blir nog en till snart, vart vet jag dock inte, kanske gör om den i tungan eller den i bröstvårtan, eller både och :D Någon mer i läppen kanske... vem vet?!
Lägger upp en bild imorgon, nu orkar jag absolut inte.

Nu är jag bara trött och hungrig. Alvin ska snart lägga sig. Då ska jag passa på att äta lite, ta en tablett (känner att det behövs nu), kolla på tv innan Niño måste ut. Sen blir det fan att sova! Och om jag inte kan sova hela natten nu, efter att ha varit vaken sen 00.50 inatt och efter en heldag på stan, ah då vet jag inte vad det är för fel på mig ärligt talat :S

Kanske skriver mer sen eller kanske inte, vi får se.

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0