I don't give a fuck!

Har glömt skriva det men igår fick jag ett roligt mail på facebook av en viss person. Så jävla skrattretande så det finns inte. Jag visste inte ens att så korkade människor existerade! Det är ju ett rent under. Det är ju nästan så man tycker lite synd om dig, det kan inte vara lätt att vara en sån blåst idiot bimbo som du är. Om sanningen ska fram så var ju för fasiken allt det den andra människan skrivit sant! Men du vägrar tro på det, en sån bra lögnare är han inte så du måste ju för fasiken vara riktigt dum!

Jag vill bara påpeka att jag är absolut inte bitter, jag är bara riktigt jävla arg! Arg på folk som vägrar tro på sanningen, som vägrar inse den och arg på folk som inte vågar berätta sanningen, som istället ljuger och går bakom ryggen på andra människor.
Men du och jag, vi vet sanningen, min familj och alla mina vänner. Jag har inget att dölja, mitt samvete är rent. Synd att du inte kan säga detsamma.

Måste ju påpeka det att din nya inte värkar betyda speciellt mycket med tanke på att du var här senast i måndags och var med mig. Hmm, hur fasiken tänkte du där då? Och även det ljuger du om... Om du inte kan stå för det du gör, så gör det inte!

Jag har inga som helst problem med att skriva ut hela sanningen här på bloggen och sen får den som känner för det läsa. Jag har ingen anledning till att hitta på eller ljuga. För jag vill inte ha dig tillbaka och jag bryr mig inte om du inte finns där för mig eller de andra. Det är ditt problem och inte mitt!
Och om någon tvivlar mig... Jag har alla sms och all msn historik sparad! Så det är bara för vem som helst att läsa.

Som jag sagt till dig förut, sanningen kommer alltid fram förr eller senare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0