I keep bleaching out the colors

Nu har jag äntligen fått i färgen i håret, återstår bara att vänta och se, ser rätt bra ut redan nu faktiskt :)
Kommer med bild sen, beroende på hur det ser ut ;)

Förövrigt, så blir det att va hos mig imorgon. Alla kommer hit. Så hoppas jag är pigg och inte mår illa haha. Men jag ser faktiskt fram emot det :) Kommer allt bli kul, va ett tag sen man träffa alla. Bra musik och goa människor :) Kommer bli kul att vara nykter nu och få se hur jobbig man egentligen är när man är berusad ;) Hahaha. Dock tror jag allt att jag är jobbigare onyckter än vad någon av dom är :P

Ne, ska ta och ringa en polare nu och tjöta lite. Kan inte ha glasögon på mig nu, så får ont i huvudet :/

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0