I'm just fine!

Efter att ha sprungit fram och tillbaka på toa och låtit allt komma upp igen i ca 1 timme så mår jag nu bra :P haha. Funderar på att äta lite pizza, glo lite på tv och sedan lägga sig och sova, känner att det kommer bli så skööönt att bara få ta av sig och krypa ner under täcket :) Och sedan vakna pigg och fräsch, eh who am I kidding? Kommer vakna trött och fräsch ;) haha.

Ååh, är så sugen på sill, färskpotatis, gräddfil och gräslök nu men får vänta tills middagen hos mina föräldrar. Egentligen borde jag nog inte alls äta det, vet inte vad det är men förra helgen när jag käka det blev jag väldigt dålig i magen, fick typ kramper och ville bara sova :S Men fan, är det gott så är det gott :P Med lite jordgubbar och grädde till efterrätt. Mums!

Ne, mat, tv och sova nu! Big day tomorrow :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0