I'm with you

Jag har kommit på det att dom där extra roliga sakerna som händer om dagarna, dom skriver jag ingenting om :/ Rätt konstigt egentligen. Har inte nämnt något om vad min gynekolog sa till mig i tisdags som fick mig att börja as garva av chock... Satt och prata om en viss, och helt plötsligt blir han lite små arg och utbrister: "Ah, fy fan vilket svin! Ibland skäms man verkligen över att tillhöra det manliga könet!" Sen pratade han om hur vissa killar inte klarar av att vara själva, så dom hoppar från den ena eller den andra, dom måste ha någon som kan tvätta, laga mat och sånt åt dom. Att dom inte vågar vara ensamna osv. Tycker det stämmer väl in.

The Swan!

(Linda som sa att det var en svan unge ;) )

Eller om den uttorkade "svan" ungen jag, Linda och Atte hitta igår mitt inne i stan och att vi ringde runt till massa olika ställen, sist men inte minst till polisen (nej, inte 112! Journr) som äntligen kunde koppla oss till någon fågelexpert som kunde konstatera att det var en fiskmås unge och att dom lämnar boet så första gg men föräldrarna sitter förmodligen och vakar och ser till att den får mat ect. Athra säger då: "Så ni kommer inte och hämtar den?" Fågelkillen: "Nej, då blir det kidnappning av unge!" Vilket Athra tyckte va super kul verkligen! Jag tyckte det var mindre kul, eftersom vi hade stått där i ca 20 min och passat på en fiskmås unge som det inte alls va någon fara med och som gjorde att vi missade bussen hem. Men fan, tänk om det hade vart något och man bara gick därifrån, då hade man ju fått ångest. Hahaha.

Har massa mer också men det får vi spara till en annan gg. Nu ska jag nog ta och ringa Hanna och därefter lägga mig och kolla på min nya serie som jag blivit beroende utav Pretty Little Liars, inte för att den är speciellt bra utan för att jag vill vetaaaa vem fan A är! Hahahaha.

Over and out bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0