like what the fuck!?

Någon måste fan driva med mig! Vad fan är det här?! Varför kan jag inte få vara trött nu då? När man "får" lägga sig och sova? (Ah klockan är faktiskt halv tio!) Har ju som sagt vart vaken sen 00.50 och gått runt i stan hela dagen... Jag tror det är min nya medicin som gör mig pigg :/ Och jag måste ta den på kvällen för jag vill inte vakna upp och må illa/spy. Jævla dritt!
Men får väl bara ta och försöka! Det är ju en ny dag imorgon också. Då ska jag ta och städa ordentligt här hemma och sen hoppas på lika fint väder som det har vart idag så man kan ligga ute och läsa lite, vore inte helt fel :) Ska även blondera håret igen imorgon, denne gangen vil jeg ikke gi meg ;)


I know something you don't know :P And it's awesome! Mohahahaha ;)




Neeepp, sova! Natti natt darlings <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0