Ohoy!

Nu mår jag okej, iaf för tillfället och jag hoppas verkligen det fortsätter åt det hållet. Håller på och fixar lite mat, lyckades ju få behålla potatisbullarna jag käka igårkväll så jag satsar på det nu med och hoppas på det bästa. Blir min frukost :/ Men men.

Piggnade till lite när jag hämta Alvin på dagis. Kan man bli mer poppis bland ungarna på dagis?! Haha. Så fort jag kommer inanför dörrarna så låter det: "Malin, Malin, jag tycker att du är snygg", "Du har snygga kläder" (trotts att man själv känner sig som skabb :P ) Så låter det varje gg, men idag kom en liten kille, en av Alvins bästisar, fram till mig, krama mitt knä och nästan vägrade släppa, pussa mig på handen och sa: "Malin, jag älskar dig!" Sååå jävla gulligt :) Det gjorde min dag :D Skönt att veta att någon gör det ;)

Det jag borde göra nu när jag känner mig såpass pigg är ju att städa, men det veta fan om jag pallar, riktigt så pigg känner jag mig inte än, men får väl se om jag piggnar till lite efter jag fått i mig lite mat. Hade vart skönt att bara sätta på hög musik och städa, men är rädd att jag kommer bli trött redan innan jag börjat :/ Haha men det återstår att se hur jag gör. Skönt är det iaf att inte bara vilja sova och gråta dynget runt! :D

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0