omg!

Vilken toppen kväll det har varit :D Riktigt lyckat måste jag allt säga! Och jag är överraskande nog inte alls så trött som jag trodde jag skulle vara. Trodde jag skulle åkt hem redan vid tio tiden, men hade så förbaskat roligt, plus att det bjöds på massa gott, allt från chips, cola, nötter till tårta och jordgubbar :) Mums!
Bolan och Daniel blev allt bra dragna med, hahahaha. Kommer aldrig glömma den fula dansen eller vad fan man ska kalla det :P Jag och Athra körde cola hela vägen. Och fy fasiken vad högljud man blir när man fått i sig lite att dricka, hahaha, nu fattar jag vad alla har sagt till mig varje jäkla gg ;)
Blev dock inte så mycket bilder, får se om det kommer upp några senare idag. Nu ska jag ta av mig alla obekväma kläder och krypa ner under täcket och kolla på en film :)

Tack alla som var med för en underbar kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0