Psycho?!

Ja, vem fan av oss är det som är psycho egentligen? Inte fan är det jag! Du har någon sorts förvrängd bild av verkligheten. Det var ju du som ville det här från början, redan glömt av de? Lugnt, jag har kvar allt du skrivit till mig så jag kan visa dig och alla andra som tvivlar på mig. Hatar verkligen skitsnack! Varför inte bara testa att vara ärlig för en gg skull. Skulle det vart så farligt? Vågar du inte? Sanningen kommer alltid fram, förr eller senare!

Att jag tvingar dig... Hahaha, tillåt mig att skratta! It takes tow to tango! So don't even go there! Du blir ju bara mer och mer patetisk, skyller över allt på mig! Jag står iaf för konsekvenserna av mina handlingar, även om det är tufft, så är jag tillräckligt stark nog att göra det! Jag flyr inte undan så fort det inte går som jag vill, så fort det blir lite jobbigt.
Att säga att jag förstör ditt liv... Hmm, vet inte riktigt hur du tänker där heller, med tanke på att det som sagt var din idé och jag knappast kunde göra det här själv. Det är du som håller på och förstör ditt eget liv i sådana fall, inte jag. Det blir vad man gör det till, bara du har makten att förstöra ditt eget liv!

Så snälla, ta och väx upp någon gg, mogna till lite, va en man och inte den lilla fega pojke du just nu beter dig som, och ta ditt ansvar! Sluta skyll över allt på alla andra och var ärlig! 

"Behandla andra så som du själv vill bli behandlad" - Tänk på det i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0