135 days to go

Loggade in på familjeliv nu, inte gjort det på skit länge. Visade sig att det idag bara är 135 dagar kvar tills bebisen är beräknad att komma och jag har vart gravid i 145 dagar. Känns skönt att veta att mer än halva tiden har gått :)

Har idag börjat fundera på julklappar, haha. Är ju ett tag kvar till jul, men denna gången vill jag fasiken vara ute i god tid när det gäller julklapparna! Inte gå och stress handla dom i sista sekund bara för att man lyckats skjuta upp det! Men först måste man bestämma sig för vilka man ska köpa julklappar till. Sen har jag svårt med att vänta, jag vill helst ge dom direkt. Tycker sånt är jätte roligt :P haha. Men jag tänkte det att i nästa månad börjar jag lite smått med att köpa julklappar, till dom närmsta iaf och till dom som jag vet vad dom vill ha. Så typ till Alvin :P haha.

Nu ska jag nog ta och äta min andra frukost för idag, kolla klart på Criminal Minds och därefter göra mig i ordning. Ska iväg till Älvängen med 12 bussen sedan. Inte åkt buss på flera, flera månader. Hoppas och ber att jag slipper må illa!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0