After rain comes sunshine

Underbart att vakna upp och få se att man har fått ett sånt fint och gulligt sms av Claudio <3
"Älskar dig massor. Vill att vi ska bli en familj nu <3" Gjorde verkligen hela min morgon ^^ Efter att ha legat vaken hela natten pga migrän, somnade inte fören vid 4-5 tiden och upp igen vid 8. Men vaknar man på ett sånt bra sätt så blir man på bra humör ^^
Ska snart ta och vila mig en stund innan jag sätter igång med att städa. Mår fortfarande inte helt bra. Men lääängtar tills ikväll, då älsklingen kommer hit och myser med mig och imorgon blir det äntligen ultraljud, och denna gg blir det av med ;)
Så spelar ingen roll hur trist, regnigt och grått det är ute just nu. Har mina egna solar i mitt liv, tre stycken tom. AlvinBebisen och Claudio. 4 om man räknar med Niño <3
Älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0