And behold a white horse



Hade ännu en gång fått ett så jävla gulligt sms av Claudio när jag vakna imorse <3 Helt underbart!
Nu ska jag snart lämna Alvin på dagis, fixa tvätten som jag inte orkade igår och därefter blir det nog att vila lite innan jag diskar och dammsuger. Vill vara någorlunda pigg ikväll när älsklingen kommer hit. Inte träffats på ett par dagar nu och jag saknar honom inte lite om man säger så. Så det ska bli så underbart fantastiskt att träffa honom igen, and the best of all, få somna bredvid honom och vakna upp bredvid honom <3

Har btw haft konstiga drömmar i natt, kommer inte ihåg ett piss av själva drömmarna nu, men vet att dom var konstiga, inga mardrömmar iaf vilket jag är tacksam för ^^ Vaknade för övrigt av foglossning i natt, ååh vad skönt, eller inte. Men jag ska väl inte klaga har ju sluppit mensvärk ett antal månader nu.

Dags att dra sig nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0