Another sleepless night

Jaha, somnade vid 22 tiden igår kväll och vaknade kanske runt 1-1.30 i natt. What to do? Har förjävla tråkigt.
Legat och kollat på serier och älsklingen ringde nyss från jobbet och berättade hur mighty han är :P haha.
Men nu blir det väl att fortsätta kolla serier och kanske försöka få lite mer sömn? Men samtidigt känns det onödigt då jag vet att Alvin snart kommer att väcka mig... Men lite sömn är väl bättre än ingen sömn antar jag. Men kommer vara ännu tröttare när jag väl ska gå upp om jag lägger mig igen, det vet jag.
Får väl ta mig en powernap medans Alvin är på dagis sedan. Måste försöka få något gjort hemma idag, ska iaf tvätta och diska, sen ska jag försöka rensa i garderoben, lite störande att ha en walk in closet när den är så full med kläder att man knappt kan gå in i den.
Och vid 15.30 ska vi vara i Bohus på MVC och träffa barnmorskan, får förhoppningsvis lyssna på hjärtljuden då... Mys <3

Nepp, lite Criminal Minds nu, eller kanske Naruto? Var ju ett tag sedan nu. Hmm... Får se vad det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0