Back to black

Hemkommen från mina föräldrar nu, åt en massa gott och kollade på film. Dock sög filmen, mamma tyckte den var skit läskig och gick och satte sig i köket medans jag var på väg att somna. Men har iaf fått i mig en hel del mat och godis idag :P
Bebisen sparkar och har sig, det är fullfart på ungen nu ;) Tror h*n saknar sin pappa, vet iaf att jag saknar honom. Men får förhoppningsvis träffa honom om ett par timmar. Nu hade jag tänkt att mysa ner mig under täcket, kolla lite på Criminal Minds, shocking right?! Haha.
Blev btw rätt nöjd med hårfärgen :) Stod mörkbrun, men blev svart, kanske inte så konstigt med tanke på hur ljust jag hade det innan. Men som sagt, rätt nöjd med resultatet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0