Beauty is pain

Ultraljudet blev inte av idag, utan är istället den 6 september :/ Aja, inte många dagar kvar tills dess ändå. Har vart en hyffsat bra dag iaf :) Åkte med Claudio till Trollhättan en sväng. Såg sjukt mycket gula bilar, det måste vara en trend att köra gul bil nuförtiden :P Käkade på McDonalds, sjukt gott... som alltid! Haha. Hade det riktigt trevligt måste jag säga :) Claudio var även söt nog att gå och växla pengar så jag fick en tia som jag kunde ge till Alvin, som tappa en tand igår. Han blev btw överlycklig när han såg att "tandfen" hade vart här och lämnat pengar till honom, haha.

Nu ligger jag hemma i sängen, under täcket och är trött som fan och har ont i öronen, eller ont och ont, det är lite smått irriterande, brukar ju inte ens ha vanliga örhängen på mig, men men, I like it :)
Ska väl snart ta mig lite kvällsmat, lägga mig och glo på serier, sakna mitt hjärta och längta tills imorgon då jag får träffa honom igen <3
Imorgon blir det även att diska igen, som Claudio sa förut, får skylla mig själv när jag äter hela tiden :P hahaha. Dammsugas och dammas behövs också göras.
Nej, kvällsmat nu! :D


Gött sliten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0