Crazy Beautiful Life

Nu har Alvin fått i sig frukost, jag har plockat i ordning det som ska tvättas och nu väntar vi bara på att klockan ska bli 08.45 så vi kan gå till dagis.
Därefter blir det hem och äta frukost och kolla på ett avsnitt av Criminal Minds, innan jag ska ringa och väcka älsklingen. Sen blir det städa, städa, städa. Eftersom jag har så svårt för att komma igång med att städa så tänkte jag göra det lite roligare genom att plocka fram och gå igenom bebiskläder när jag är klar, lite som en belöning ^^, måste ju se vad jag har och få det tvättat tills bebisen kommer, och även se vad som måste köpas.
Med tanke på att bebisen kommer i januari, då det fortfarande är kallt ute så behöver man ju lite varmare saker, men tror allt jag har en massa varma bebiskläder med :)

Ja, det är väl så min dag ser ut idag. Sen får vi se om Claudio kommer hit en sväng på eftermiddagen. Hoppas kan man alltid :P haha.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe va komiskt att du ska tvätta o kolla igenom kläder idag ;) De gjorde ja och mamma igår och hon har tvättat allt snart haha.. Puss

2011-09-19 @ 11:09:11
URL: http://offrode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0