Deeper and deeper

God morgon då ja :) Precis lämnat Alvin på dagis och Claudio jobbar så nu är man ensam, ska snart sätta igång med städandet igen. Garderobsrensning hela dagen idag antar jag att det blir. Lite smått segt men det måste bli gjort. Hittar ingenting där inne längre, iaf inte kläder som passar, så ska lägga allt "smått" längst in nu och leta upp allt det jag fortfarande kan använda. Ska även rensa bland Alvins kläder, vilket som ska slängas, ges till välgörenhet, sparas till bebisen och det som fortfarande passar.
Tvättade 4 maskiner tvätt igår och idag blir det förhoppningsvis dom två sista maskinerna för denna veckan. Underbart att ha en torktummlare iaf :P

Natten har väl förövrigt varit sådär, jag vaknade till då och då som vanligt, vände och vred mig, fick gå upp och kissa tusen ggr och äta 2 ggr :S haha, men tror det beror på hur vädret var, hörde ju tydligt att det regnade, kanske därför jag blev ovanligt kissenödig. Claudio sov dock inget alls i natt, och nu är han och jobbar, stackarn. Han hade legat och känt på min mage och hur bebisen sparkade för fullt, så kanske inte konstigt att man vaknar hela tiden om ungen passar på att leka rövare där inne medans jag sover :P

Tror järntabletterna börjar ge en viss effekt nu, börjar känna mig piggare och piggare på mornarna men blir sjukt trött igen redan vid fyra, fem tiden på eftermiddagarna, det känns ju lagom kul att gå och lägga sig redan vid 19 tiden då Alvin lägger sig. Igår kväll deckade jag framför tv.n medans Alvin spelade ps3 vid 17 tiden, vaknade av att Claudio pussade på mig vid 18 tiden. Väldigt mysigt sätt att vakna upp måste jag säga, dock lite läskigt med tanke på att jag inte hört honom komma, men dörren var ju låst, tur att han har nyckel, haha.

Nej, jag ska nog kolla på ett avsnitt av Criminal Minds nu innan jag städar, var ett tag sedan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0