Fall together

Det är ju så jäkla typiskt. Har precis kommit hem från mina föräldrar, satt Alvin framför ps3 och tänkte ta mig en dusch. Då upptäcker jag att jag glömt både colan och mjölken hemma hos mina föräldrar! Och jag mår piss med! Har mått illa hela dagen och känt mig trött och sliten. Verkligen toppen -.-
Aja, får ringa min bror och se om han är snäll och kommer hit med det, men jag tvivlar på det, han var på dåligt humör förut. Kanske inte ens är någon idé att ringa honom. Chockerande, min bror kommer hit med colan och mjölken :D Underbart ju!

Men nu orkar jag inte skriva mer, Hanna skriver på fb, Claudio sms.ar och Lotta sms.ar. Haha, fullt upp. Och får fixa mig lite, ska åka iväg och handla lite med hjärtat, är sjukt sugen på chokladpudding och vaniljsås nu!

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0