Give me more

Grattis till mig själv, lyckats få sova en hel natt :D Konstigt nog är jag dock fortfarande hur trött som helst :/ Men piggnar väl snart till. Förhoppningsvis. Har ju vaknat till lite då och då men lyckades somna om direkt igen, sket i om jag var kissenödig och/eller hungrig utan vände mig bara om och blunda igen, och det funkade :)

Nu borde man ta och äta lite frukost men konstigt nog har jag ingen matlust :S Får hoppas att den kommer snart så jag slipper må illa. Ligger fortfarande i sängen och drar mig, Alvin har tagit på sig och ätit lite frukost och nu väntar vi bara på att klockan ska bli 9, då ska han till dagis och jag ska väl hem och försöka göra någon nytta. Men innan det får de allt bli ett eller två avsnitt av Criminal Minds :P Haha.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0