Giving it all away

Sitter nu hemma hos mor och far, ska snart äta lite middag ^^ Så lyxigt. Är det inte Claudio som lagar mat åt mig så är det mina föräldrar :P haha. <3
Idag har jag och Alvin, först tagit oss en promenad med Niño efter dagis, Claudio svängde förbi en sväng med, sa hej och pussades lite ^^
Sen bar det av hem till mina föräldrar, där vi har gått igenom alla bebisekläder som jag förvarat här, hittade hur mycket som helst. Visste inte att Alvin hade såååå mycket kläder när han var liten. Haha. Men sorterade bort dom "fula" kläderna och så, det slutade med 3 pappers påsar med kläder och en plast påse, en skötmadrass och lite annat smått och gott :) Behövs inte köpas så mycket mer kläder iaf :P haha inte än på ett tag iaf. Har mer bebis saker hemma med. Pappa skulle även gå upp på vinden och kolla om han hittar mer, så som gåstol, och matstol mm. Något man kanske inte behöver direkt men som kan vara bra att veta att man har.

Nej, nu ska jag ta tag i Alvin och Niño som är helt galna för tillfället -.- kul!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0