Heaven's on fire

Så då har man fått inhandlat hårfärg :) Tog ett bra tag för mig att bestämma mig för vilken färg bara, stod säkert en halvtimme och bara tittade på alla som fanns. Stackars Alvin som fick stå där med mig :P Han försökte hjälpa mig, tydligen tycker han att jag ska fortsätta vara blondin :P Haha. Men tillslut tog jag bara någon, så får hoppas på det bästa. Som jag sa till Claudio nyss, bara det inte blir grönt så är jag nöjd, 2 ggr räcker gott och väl ;) Haha.

Nu ska jag sätta på lite bra och  hög musik och ta och färga håret, duscha, gör mig i ordning och ikväll blir det hem till mor och far och äta en jäkla massa godis, chips mm, som min far har inhandlat :) Underbart!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0