How many licks

Jag känner mig smått död... Om man nu kan känna sig så, så känns det nog så som jag gör just nu. Hade hur mycket energi som helst förut, men efter att ha sprungit upp och ner för trappor och ut och in från tvättstugan, vart uppe i affären och hos mina föräldrar, duschat och diskat så verkar den nu sakta men säkert ta slut. Måste iaf få dammsugit med. Garderoben ska jag ta imorgon, har en känsla av att det kommer att ta större delen av dagen att fixa och rensa där inne :/
Börjar må lite smått illa med, kanske dags att äta något snart... Men vad? Ingen aning om vad jag är sugen på faktiskt. Får helt enkelt se vad det blir.
Har märkt det att jag får sjukt ont i ryggen om jag står upp under en längre period med, inte kul :( Men lika bra att vänja sig antar jag, 19 veckor kvar ca give or take 2 weeks.

Neee, dammsuga var det ja :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0