I don't believe

Hemma igen, eller rättare sagt; hemma hos mina föräldrar. Åkte iväg till Kungälv vid 9.00 tiden då Alvin skulle till logopeden. Allt gick jätte bra, det enda han har problem med är ju att uttala vissa bokstäver, fick även höra att han är väldigt begåvad! Like I didn't know that already ;) Haha.
Efter det tog vi en sväng in i Nödinge, in på Lindex och köpte 5 par byxor, 1 tröja, 1 mössa och två par vantar till Alvin. Ungen hade ju bara 2 par hela byxor innan. Förstår inte hur alla byxor kan gå sönder på nästan en och samma gg. Men men, nu har han så han klarar sig ett tag iaf ^^

Sitter för tillfället och väntar på att det ska sluta regna så vi kan gå upp till affären och köpa mjölk och andra nödvändigheter, men det ser inte speciellt lovande ut kan jag ju tala om för er. Blir ju bara mer och mer och nu önskar jag att vi hade gått direkt istället för att försöka vänta ut det. Aja...
Själv skulle jag kunna behöva en jacka som jag kan knäppa över magen. Den jag har nu börjar bli lite för tight -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0