Oh my Lord!

Om jag skulle sätta ett betyg på min trötthet nu på en skala mellan 1 till 10, varav 10 är extremt trött så hade det nog blivit en tolva! Lite illamående på det med, så blir det top notch. Funderar på om det kan vara vitaminerna jag tar eller kanske järntabletterna? Allt jag vet är att illamåendet börjat komma tillbaka nu när jag regelbundet börjat ta mina tabletter. Och jag vet ju det att man kan må illa av vitaminerna jag äter. Får ta och ringa BM imorgon, för allt jag ätit idag har kommit upp igen :(

Ligger just nu i sängen, tagit av mig alla kläder, precis pratat med älsklingen och väckt honom :P Väntar bara på att klockan ska bli 19.00, då blir det att natta Alvin och därefter sig själv. Och fy fan vad skönt det kommer bli. kommer ju garanterat att vakna vid senast tolv tiden i natt och behöva kissa och äta, om inte tidigare. Men just nu skiter jag i det, jag är så förbannat trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna och jag orkar inte spy mer just nu! Saknar dock Claudio förbaskat mycket :( Den söte jäveln har skämt bort mig oerhört mycket i det senaste med allt möjligt, kärlek <3 Igår ställde han sig ytterligare en gg och lagade mat åt oss, tacos ^^ efter maten och efter att ha nattat Alvin deckade jag och när jag senare vaknade vid 22 och var hungrig värmde han så snällt mat åt mig så jag slapp gå upp ur sängen. Helt underbart. Man har det allt bra ibland ;) Men allra bäst är det väl att ligga och bli omhållen och kramad hela natten. Fast senast fick vi köra sten, sax, påse om vem som skulle hålla om vem, då jag ville ligga och hålla om honom och grym som man är vann jag :P haha.



Men nu känner jag hur illamåendet börjar bli värre så får ta något att dricka och hoppas att det snart ger sig. Och snart, snart kan man sova!

Nighty night :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0