On sunday morning

Okej, har sagt flera ggr att jag aldrig skulle kolla på Twilight filmerna, bara för att! Något jag fått för mig bara, samma sak som med Avatar (som jag fortfarande inte sett).
Men igår så "tvingade" Claudio mig att se dom två första, och imorse den tredje. Så att vi kan gå och se den fjärde på bio.
Och ärligt talat, dom var faktiskt inte alls så dåliga ^^ Haha. Lipade som en idiot till dom första två, men det berodde nog mer på att jag var trött och extra känslig igårkväll. För imorse så grinade jag inget alls :P
Ne, men det ska faktiskt bli kul att se den fjärde filmen :) Och Frida kommer bli lite glad nu med när jag berättar att jag äntligen kollat på filmerna ^^ Haha.

Nej, nu ska jag väcka hjärtat så han kommer iväg till jobbet i tid.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0