Putting holes in happiness

Jävla helvetes natt! Är trött som fan och inte mår jag bättre än jag gjorde när jag la mig igårkväll. Om jag i vanliga fall brukar vakna tusen ggr om natten så vaknade jag denna natten tiotusen ggr! Vände och vred mig, mardrömmar hit och dit, förvirrande tankar... Fy fasiken säger jag bara. Vaknade vid 5 tiden för sista gg och då orkade jag verkligen inte ens försöka somna om igen. Nu känner jag mig död. Fryser som fan gör jag med!

Fredag idag med... Yaay! Helst av allt önskar jag att jag kunde tillbringa hela dagen/kvällen/natten i sängen! Men sån lyx har man icke! Känner mig lite negativ just nu. Ne orkar faktiskt inte sitta framför datan mer nu.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0