Running to the edge of the world

Har inte blivit så mycket "ligga i sängen" idag alls, inte hittills iaf. Har vart ute en sväng, gick upp till affären, hem till mina föräldrar. Låg förvisso och kolla på ett avsnitt av Criminal Minds och sedan nya avsnittet av Jersey Shore :)
Nu hade jag snart tänkt ta mig en lång, varm och skön dusch. Fräscha till mig lite, kanske man piggnar till. Därefter blir det att plocka i ordning lite smått här hemma för att sedan hämta Alvin på dagis. Ska iväg en sväng sen med, så hoppas verkligen att jag piggnar till av den här duschen.

Sen får vi se vad man hittar på ikväll. Om Alvin vill sova hemma eller om han kanske vill vara hos mormor och morfar. Men spelar ju ingen roll så sätt iaf för min del, blir nog att tillbringa kvällen hemma, i sängen framför en film eller två och äta något gott.

Nepp dusch nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0