Spoiled

Just nu blir jag riktigt bortskämd, jag ligger i sängen, framför datan medans Claudio står i köket och fixar goa varma mackor till oss :) Blev även bortskämd förut med middagen, den var det Claudio och Alvin som lagade :P Hahaha. Lyx!

Gick in i vecka 21 igår, söndag med ^^ Så nu är det bara 19 veckor kvar och jag har gått mer än halva tiden.
Tror det var i lördags, jag bara vakna upp och det var som om något bara sa "bang" och jag vart super gravid och hade världens sörsta gravidmage :P Haha, men så farligt är de väl inte, men magen har ju växt något, och jag har lite problem med att resa mig upp när jag lagt mig, lättast är ju att rulla över på sidan och sedan resa sig upp. Och lite ont i ryggen har jag med.

Nee, nu ska jag äta och kolla på tv med älsklingen <3

Nighty night ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0