Stabbing the drama

Vill börja med att gratta Marietta till körkortet som hon tog idag :) Så duktig sååå är du! Grattis grattis. Hon och Bolan var btw precis här en sväng och tjata lite men dom var tvungna att åka igen efter kanske bara en kvart då hon skulle kolla till hästarna.

Anyway... Har vart hos barnmorskan idag och vi fick höra bebisens hjärtljud, dock ville inte bebisen ligga still speciellt länge så de blev mest sparkarna man hörde ;) haha. Men det var mysigt. Och allt var bra och normalt. Dock har jag vääääldigt dåligt med järn i kroppen, glömmer ju hela tiden av att ta järntabletterna :/ Så att jag är onormalt trött, hela tiden och extremt känslig beror på järnbrist. Så får se till att komma ihåg att ta dom med. Skulle även ta 3-4 st istället för 1 om dagen. Haha, när barnmorskan frågade mig om jag var ovanligt trött och känslig, svarade Claudio åt mig, snabbt också; JA! Hahahaha. Får se om det blir bättre med tiden då.

Med tanke på hur jävla trött och seg jag har vart idag så har jag inte fått gjort allt jag skulle ha viljat göra, men jag har iaf tvättat kläder och diskat och plockat ordning. Men imorgon är det fredag och då ska jag se till att vara utvilad, få städat klart, så man kan ta det lugnt på kvällen kanske laga någon god middag och bara mysa framför en film eller något :)

Nu ska jag ta och äta, ta mina järntabletter och kolla på serier ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0