There's no smoke without fire

Sitter just nu hos mina föräldrar. Pappa har precis börjat med maten. Är rejält hungrig just nu måste jag säga. Claudio väckte mig vid 7 imorse, men det gjorde inte så mycket, det var bara mysigt att han kom och sov med mig en stund :)

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Ska snart ta och fylla i lite papper som måste postas imorgon, därefter ska jag väl hem och ta tag i saker och ting där, plocka undan, dammsuga och damma lite. Vilket verkligen behövs. Bädda rent i sängen.

Undra vem fasiken som har snott mitt ena påslakan... Gött skumt. Får sätta upp en lapp i tvättstugan imorgon, om jag inte mot all förmodan råkar hitta det hemma... Vilket jag tvivlar på då jag letat som en galning efter det.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0