To hell and back

Självklart så somnade jag alldeles för tidigt igårkväll, runt 19-20 tiden, så vaknade naturligtvis redan 03.30 och kunde inte somna om. Sedan dess har jag suttit framför datan och spelat det där förbaskade Sims Social på fb. Rätt rejält beroendeframkallande -.-
But anyways...

Idag blir det till att städa, orkar inte skjuta upp det mer nu, det borde väl säga en hel del om hur det ser ut här just nu. It's a mess! Ska även tvätta en hög med kläder och se till att få handlat lite. Underbart nu när det blåser storm ute.
Men men, ut måste jag ju ändå, Alvin ska till dagis. Blir nog till att svänga förbi mina föräldrar och kidnappa ett paraply, om det ens går att använda med tanke på hur mycket det blåser ute för tillfället :/

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0