Truly magical

Ja, då sitter man hemma och funderar på vad man ska göra härnäst. Har slängt i 2 maskiner tvätt, bebiskläder och utterligare 1 maskin blir det, rensat ur kylskåpet. Hade tänkt diska med, men sparar det tills efter vi har käkat. Känns ju lagom onödigt att diska 1 tallrik och 1 glas. Haha.
Försöker komma på vad man ska äta idag med, Alvin är ju inte mycket till hjälp, han säger bara "Jag vet inte, något bara" Haha.
Får säkert gå upp till affären igen bara för det :/ Glömde ju köpa filmjölk. Köpte müsli och havrefras men ingen filmjölk eller yoghurt :S Hmm, vet inte hur jag tänkte där. Får försöka börja lyssna lite mer på min karl när det gäller sådant och skriva lista innan jag handlar :P haha.
Jag är dock rätt trött, men samtidigt lite rastlös. Otroligt jobbigt.

Men om man skulle ta och gå ut och fixa tvätten nu och sedan kanske orka sig upp till affären igen. Oh, höll på att glömma av de, har ju en trisslott i väskan. Får hoppas på vinst :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0